Saturday, March 19, 2011

Calon Wanita PKR Sarawak


Malas nak cerita banyak malam ini sebab Ketua Menteri pun dah umumkan tarikh pembubaran DUN! Semua orang menarik nafas lega terutamanya orang-orang PKR, DAP, PAS, SNAP, PERS dan PCM! Calon-calon mereka pun dah tempah baju korporat supaya nampak sedondong bila berkempen nanti. Mereka pun nak nampak sepakat walaupun berlainan pendapat!

Semalam Nurhanim Mokhsen rayu PKR beri lima kawasan kepada golongan wanita. Nurhanim terpaksa merayu-rayu kerana beliau dah berjanji dengan beberapa orang kaum wanita untuk dijadikan calon! Kalau nama-nama yang Nurhanim minta tu tidak ditunai oleh pemimpin PKR, malu la dia nanti! Tak kan Baru Bian tak nak dengar cakap Ketua Wanita PKR Sarawak! Macam Baru Bian, Nurhanim pun bukan dipilih oleh ahli tetapi dilantik oleh Anwar!

Apa pun saya nak kongsi apa yang saya bayangkan kalau bercakap pasal Nurnahim nie!Tengok la gambar di atas tu!

1 comment:


  1. AsSalamualaikum dan Selamat Sejahtera

    Alhamdulillah segala prjuangan saya sudah terbukti diterima oleh rakyat walaupun saya di hina di kecam oleh pelbagai pihak tp sy terima dgn hati terbuka.

    Di dalam areana politik mmg apa yg saya lakukan akan sntiasa di pandang serong oleh pihak lawan walaupun apa yg dilakukan penuh dgn pengorbanan dan keikhlasan tp tdk pernah dihargai. Itu bukan penghalang buat saya utk terus ke depan brsama masyarakat.

    Terlajak perbuatan sehingga gambar2 saya berlakunya pengeditan gambar-gamba saya yg tdk sepatutnya berlaku sudah pun dilakukan. Terlajak kata menghina dan mengeji sya sudah pun terlepas.

    Saya dgn rasa rendah diri memaafkan tuan/puan walaupun tanpa anda tahu siapa diri saya. Walaupun ada admin blogspot yg melibatkan nama org tua saya. Hanya Allah SWT saja yg tahu apa yg saya,suami dan anak2 saya rasakan dan alami atas perlakuan pihak admin.

    Allah sudah membuktikan bahawa org yg dianiaya akan diangkat doa mereka. Saya amat bersyukur..

    Semoga admin dan sahabat seperjuangan sntiasa diberi taufiq dan hidayah termasuk juga saya.

    Zulhaidah Suboh

    ReplyDelete