Thursday, April 7, 2011

Zulhaidah Suboh Takut Dengan Rosey Yunus


Memang sah perangai pembangkang! Mula-mula bersemangat nak tolong orang! Bila ada peluang lain terus terkam! Zulhaidah Suboh yang begitu bersungguh-sungguh nak bertanding di Bekenu dengan alasan nak membantu rakyat Bekenu tiba-tiba melompat ke Lambir! Musnah harapan penyokong-penyokong PKR Bekenu yang dah termimpi-mimpi nak julang Zulhaidah bila menang di Bekenu!

Zulhaidah kecut perut tiba hari penamaan calon bila memilih untuk bertanding di Lambir. Mungkin Zulhaidah tengok kekuatan pengaruh Rosey begitu utuh di Bekenu atau Zulhaidah nampak Ripin Lamat boleh Zulhaidah kalahkan!. Sama-sama baru bertanding berbanding Rosey Yunus yang lebih berpengalaman.

Sebelum pilihan raya Zulhaidah belanja orang-orang di kedai kopi kononya nak selamatkan Bekenu! Zulhaidah bersungguh-sungguh turun bantu masa banjir nak tunjuk perihatin dengan nasib orang-orang Bekenu! Tapi bila masa tiba Zulhaidah sudah hilang entah kemana. Orang Bekenu tertunggu-tunggu nak berarak bersama Zulhaidah..tapi sayang Zulhaidah tidak peduli dan tidak mahu peduli hal-hal orang Bekenu! Sebab itulah dia pilih bertanding di Lambir!!!

Belum apa-apa Zulhaidah dah suka lompat sana lompat sini!. Apa nak jadi kalau Zulhaidah jadi YB?

3 comments:

  1. Kwang kwang kwang.. BN tetap jadi pilihan Lambir.. Konfem! Hahaha.. Bekenu pun samalah..

    Entry Terbaru : Senarai Penuh Calon BN ; Pilihanraya DUN Sarawak Ke10

    ReplyDelete
  2. alamak!tetek besi la takut3X

    ReplyDelete

  3. AsSalamualaikum dan Selamat Sejahtera

    Alhamdulillah segala prjuangan saya sudah terbukti diterima oleh rakyat walaupun saya di hina di kecam oleh pelbagai pihak tp sy terima dgn hati terbuka.

    Di dalam areana politik mmg apa yg saya lakukan akan sntiasa di pandang serong oleh pihak lawan walaupun apa yg dilakukan penuh dgn pengorbanan dan keikhlasan tp tdk pernah dihargai. Itu bukan penghalang buat saya utk terus ke depan brsama masyarakat.

    Terlajak perbuatan sehingga gambar2 saya berlakunya pengeditan gambar-gamba saya yg tdk sepatutnya berlaku sudah pun dilakukan. Terlajak kata menghina dan mengeji sya sudah pun terlepas.

    Saya dgn rasa rendah diri memaafkan tuan/puan walaupun tanpa anda tahu siapa diri saya. Walaupun ada admin blogspot yg melibatkan nama org tua saya. Hanya Allah SWT saja yg tahu apa yg saya,suami dan anak2 saya rasakan dan alami atas perlakuan pihak admin.

    Allah sudah membuktikan bahawa org yg dianiaya akan diangkat doa mereka. Saya amat bersyukur..

    Semoga admin dan sahabat seperjuangan sntiasa diberi taufiq dan hidayah termasuk juga saya.

    Zulhaidah Suboh

    ReplyDelete