Monday, April 11, 2011

Azmin Dipukul Teruk


Terkedu Azmin Ali bila berhadapan dengan Ezam Mohd.Nor! Azmin hanya mampu menyebut fitnah..bohong..fitnah..bohong..bila Ezam telanjangi Azmin dihadapan orang Kkp.Boyan semalam!. Panglima perang Anwar ini tidak mampu membalas serangan-serangan bekas panglima no.1 PKR!

Kalau sebelum ini Azmin begitu bersemangat menuduh dan mencerca kepimpinan Sarawak tapi bila bertemu Ezam kenapa Azmin terdiam? Adakah apa yang diperkatakan oleh Ezam malam tadi benar ? Kalau tidak benar mengapa Azmin tidak berani saman Ezam sepertimana PKR selalu buat ?

Senator Ezam dikatakan bersedia bertemu mentornya dulu tapi seperti biasa Anwar Ibrahim takuut sangat nak berhadapan dengan Ezam. Kenapa ? Sebab nya Ezam tahu apa yang Anwar lakukan. Anwar tahu Ezam akan telanjangkan dia dihadapan khalayak!

PKR seperti biasanya tunjuk samseng dengan menyerang kenderaan yang membawa Senator Ezam! Kehadiran Polis dan FRU bukan penghalang untuk samseng-samseng PKR membelasah orang lain yang tidak menyokong perjuangan mereka! Inilah budaya yang diterap oleh PKR dan DAP untk menakut-nakutkan pemimpin dan penyokong parti lain!

Bayangkan kalau PKR dan DAP berkuasa di Sarawak maka samseng-samseng akan terus berleluasa. Keselamatan masyarakat setempat tidak akan terjamin! PKR dan DAP cakap lain tapi buat lain!

Anwar bukan datang nak selesaikan masalah rakyat tapi nak libatkan rakyat dalam masalah beliau! Kes liwat dan kes video sek pun belum diselesaikan macamana nak selesaikan masalah rakyat?

No comments:

Post a Comment