Tuesday, April 12, 2011

Anwar Bersembunyi


Desas desus mengatakan Anwar Ibrahim datang ke Sarawak untuk bersembunyi dari masalah peribadinya! Di Sarawak ceramah-ceramah yang melibatkan Anwar tidak mendapat sambutan ramai. Untuk menutup kelemahan itu Anwar bawa sekali Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang!

Kalau dulu Lim Guan Eng dan bapanya menumpang populariti Anwar Ibrahim, di Sarawak sebaliknya berlaku!. Anwar kini menumpang populariti Guan Eng dan Kit Siang di kawasan Cina. Beliau bersembunyi di belakang DAP! Telur Anwar kini sudah digenggam oleh DAP! Anwar akan ikut apa saja DAP suruh!

Temberang Anwar di Sarawak tidak laku lagi! Orang Cina pun sudah tidak percayakan Anwar! Orang Cina sudah tahu perangai buruknya tapi mereka terpaksa terima kerana pengaruh Lim Guan Eng! DAP sudah perkudakan Anwar sebaiknya hingga Anwar tidak boleh melepaskan diri lagi! Kalau Anwar tidak bersama DAP, Karpal Singh akan dedahkan segala-galanya tentang Anwar Ibrahim! DAP sudah pegang rahsia Anwar sebab itu Anwar tidak boleh tidak akan menurut apa sahaja kehendak DAP walau pun terpaksa menggadai maruah bangsa dan agamanya!Anwar sudah jual diri dengan DAP!

1 comment:

  1. Aljuburi sudah jadi kerbau kena cucuk hidung oleh DAP KOMUNIS. Kita Iban Sarawak jangan lupa kerana KOMUNIS itu adalah musuh. Kita Iban dulu banyak jadi askar bunuh komunis. Dan sekarang DAP Komunis melalui pilihanraya mahu membalas dendam terhadap IBAN. Bepikir dulu meh kitai sebedau ngundi pemangkang, uji peda Pulau Pinang, Selangor, Kedah enggau Kelantan nama penyadi. DAP TO KOMUNIS.

    ReplyDelete