Monday, April 18, 2011

Zulhaidah Suboh Sudah Tak Tahaan..


Angan-angan tinggi melambung cita-cita tinggi menggunung! Zulhaidah Suboh sudah tempah baju baru untuk berarak ke Dewan Undangan Negeri tapi impian nak jadi YB berkecai akibat kalah dengan orang baru PBB, Ripin Lamat! Percaturan Zulhaidah salah. Zulhaidah lupa Ripin Lamat sudah lama berkhidmat untuk orang-orang lambir, bukan masa nak pilihan raya saja baru tunjuk muka,macam Zulhaidah!

Peliknya kenapa Zulhaidah Suboh ke Senadin? Bukan kah Zulhaidah bertanding di Lambir? Zulhaidah sebenarnya tau dia kalah di Lambir sebab itulah dia cepat-cepat larikan diri ke tempat Michael Teo! Nak jadikan cerita kebetulan Michael Teo kalah tipis kepada Lee Kim Shin..mengamuk sakan Zulhaidah! Dah la kalah di Lambir, harapan nak tumpang kemenangan kawan nya juga berkecai!

Zulhaidah Suboh dah dirasuk budaya PKR semenanjung! Zulhaidah Suboh dah tiada rasa malu! Tiada rasa sopan sebagai wanita! Zulhaidah dah macam Zuraida! errr..sebut pun lebih kurang sama..he he he..Kan ka elok terus bertanding di Bekenu dulu?

4 comments:

  1. sori bro... kalau pbb menang buat beli ic orang buat apa. pengiraan sehingga jam 3 petang, zulhaidah dah dapat 2800 undi, ripin baru dapat 600 undi... macam mana ripin naik sekali banyak. bila di tanya penduduk setempat, mereka tak mengundi pun c ripin. la kalau nak tipu pun tipu la, tp tak senang jugak menang kan... hahaha. kes senadin lu tau macam mana? i keja petronas, gas pressure supply sesco ok. miri ikut grid. macam mana dewan suarah boleh tak de current?? black out siot. hahahaha

    ReplyDelete
  2. bro..wa tak kisah sapa kalah sapa menang bro..yang penting jangan bawa budaya yang suka menyumpah seranah orang bro..kita orang sarawak semua baik punya bro...lu mau menang..tak kira..kalau kalah pun itu semua sudah jadi lumrah..sapa tipu itu wa tidak tahu..tapi penting mau jaga tatasusila..esok jadi YB..gaduh dalam dewan..tapi luar masih boleh makan minum duduk satu meja..lo..he he..anyway..thanks for your comment bro..

    ReplyDelete
  3. dah kalah diam lah. buat macam orang kalah. jangan cari macama2 alasan macam budak2. realitinya, orang sarawak memang tak suka PKR.

    ais.

    ReplyDelete
  4. kepala butoh....dulu boleh la cakap orang srwk tak suka PKR, sekarang lu tengok la camna...majoriti rakyat kt miri sudah beralih ke PKR/DAP/PAS! mereka sudah muak dgn BN!

    Hancur BN!

    ReplyDelete