Friday, March 11, 2011

Zulhaidah Suboh Jatuh Cinta Lagi


'if he is not able to service his wife, how could he service Sadong Jaya peoples', kata Zulhaidah Suboh mengenai kemungkinan Mahmud Bekir sebagai calon BN di Sadong Jaya! Apakah sebenarnya yang diperkatakan oleh Zulhaidah Suboh?

Zulhaidah Suboh sebenarnya ingin mengatakan bahawa beliau telah memberi servis terbaik kepada suaminya hingga beliau begitu yakin beliau mampu memberi servis yang sama kepada rakyat di Bekenu. Zulhaidah Suboh juga secara sinis menyindir Ibi Uding yang ditinggalkan suami kerana tidak mampu beri servis yang baik!

Maka orang-orang dalam PKR telah pun membuktikan mereka memberi servis terbaik kepada suami atau isteri atau kekasih masing-masing hingga layak untuk bertanding sebagai calon dalam pilihan raya nanti. Secara tidak langsung Zulhaidah mengakui ketuanya, Anwar Ibrahim memang hebat memberi servis..? Macam tahu saja Zulhaidah ini? Ada apa-apa ka?..

Zulhaidah dah beri gambaran yang jelas kepada umum bahawa orang-orang PKR yang nak bertanding nanti semuanya hebat-hebat dalam memberi servis!!

4 comments:

  1. Salam perjuangan.sebenarnya you salah bro ..diorng promoting ubat kuat PAS yang diamalnya.blg sdr telah kami linkkan mohon linkkan blog kami.t kasih.

    ReplyDelete
  2. Sejak Zulhaidah tinggalkan Anwar lah habis satu Semenanjung dia geledah nak cari pengganti iras-iras Zulhaidah? Macho dan berisi??? Tampan dan berbigik??!!!

    ReplyDelete
  3. alehkayong :
    terima kasih bro..klak link blog u..PAS masih tercari-cari agen jual ubat ya..hahaha

    mukapetang:
    ya mun ngemut putus bro..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah terbukti prjuangan kami adalah utk rakyat kpd rakyat.. trm ksh bbyk kpd keluarga,sahabat serta pengundi Sibuti,khasnya Lambir. Kpd rakyat dan warga Sibuti, Khasnya Lambir yg tanpa henti memberi sokongan doakn saya dan kita brsama supaya menjadi insan yg menghargai, menghormati antara satu sama lain walaupun bbeza pandangan dan pendapat. Kita raikan persamaan dan hormati perbezaan.

    Saya maafkan kpd yg mnghina mngecam saya. Saya halalkan segala kata-kata kesat yg pernah dilemparkan kpd saya. Semoga anda dan kita sntiasa diberkati dan di bawah lindungan Allah SWT..

    Salam prjuangan dan salam sayang

    Zulhaidah Suboh

    ReplyDelete