Thursday, March 3, 2011

PKR lupakan Dominique Ng


Rendahnya martabat ahli PKR! Seorang YB terpaksa merayu rayu melalui akhbar mengemis dengan rakyat yang sepatutnya dia tolong! Bercakap bergegar-gegar masa berkempen bagaimana PKR boleh bantu rakyat dan selesaikan masalah rakyat..tapi masalah sendiri pun terpaksa minta rakyat bantu! Amat memalukan!

Namun itulah dasar pakatan pembangkang! Kalau boleh nak kikis harta rakyat biar mereka senang lenang! PAS setiap kali membuat ceramah akan hulur kotak untuk minta duit dari orang-orang yang dengar ceramah mereka! PKR pun apa kurangnya, menghabiskan hasil penyokong mereka bukan nak tolong! Rakyat bekerja mencari rezeki dengan tulang empat kerat mereka manakala pemimpin pembangkang sampai terpancit air liur berceramah ke hulu ke hilir menggunakan hasil titik peluh penyokong mereka!

Dominique Ng tanpa malu minta pengundi kawasan N.9 Padungan minta hulur sumbangan supaya beliau dapat bayar tuntutan saman Chong Chieng Jen dan ayahnya Chong Siew Chiang dari DAP. Dominique Ng siap guna kain rentang dan bawa orang-orang Melayu yang bangang untuk menyokong usaha beliau mendapat duit sebanyak RM200 ribu!

Beginilah perangai ahli-ahli pembangkang yang bijak menggunakan kata-kata tetapi tak pandai nak urus dan bantu rakyat. Inikah sikap kepimpinan yang kita nak?

No comments:

Post a Comment