Tuesday, March 1, 2011

Mat Sabu Semakin Keliru


Seroang nenek pernah berpesan Melayu akan terus hilang jika dipimpin oleh PAS! Melayu akan terus hidup dalam kedaifan jika PAS dan Anwar memerintah! Melayu akan terus rugi jika mengundi PAS! Menurut nenk ini PAS bukan Islam dan Islam bukan PAS! Islam adalah agama Allah diutus melalui Nabi Muhammad S.A.W. PAS ialah parti politik yang hanya nak berkuasa bertopengkan agama Islam tetapi halalkan zina, arak dan judi! PAS tiada kaitan dengan agama Allah S.W.T kerana Allah S.W.T tidak pernah memerintah Nik Aziz untuk menggunakan Islam sebagai alat politik!

Bagi PAS politik dan agama sama sebab fatwa Nik Aziz dan PAS ialah kalau orang tak undi PAS tidak akan masuk syurga! Maka orang-orang Cina dan India yang mengundi PAS sebelum ini sudah dijamin masuk syurga oleh Nik Aziz! PAS memerintah di Kelantan melebihi 20 tahun, nak laksana hudud tapi sampai hari ini yang ada cuma huduh sebab pelacuran, judi, arak dan zina masih berleluasa! Kalau betul la Isle' seperti kata Nik Aziz, Mat Sabu dan orang-orang PAS, 20 tahun masa yang cukup panjang untuk bersihkan negeri Serambi Mekah itu daripada gejala yang mengaibkan dan bertentangan dengan ajaran Isle'. Kalau la gejala itu peninggalan kerajaan BN kenapa PAS tak boleh selesaikan?

Nik Aziz berpeluk sakan dengan Lim Kit Siang sebab haram bagi PAS untuk bersama pemimpin Islam dalam UMNO! Ahli-ahli PAS buat demonstrasi kalau ada penyanyi luar negara buat persembahan tapi PAS tutup mata kalau Khalid Gagap benarkan penjualan arak di kawasan orang-orang Islam!Hipokrit sungguh orang-orang PAS!

PAS tetap sokong Anwar walaupun tahu Anwar dipenjarakan atas tuduhan meliwat! Sekarang ini PAS masih menyokong kuat dasar-dasar Anwar untuk kuburkan hak-hak orang Melayu! PAS bukan orang Melayu ka?

Ayuh! Melayu Sarawak..kita kuburkan PAS di Sarawak!

No comments:

Post a Comment