Saturday, May 14, 2011

Nik Aziz Jilat Kaki Anwar Ibrahim


Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat mengeluarkan fatwa sesiapa yang terlibat dalam komplot video seks mengaitkan Anwar Ibrahim tidak akan masuk syurga! Mereka perlu bertaubat dan menjilat kaki Anwar Ibrahim, jika ingin diampunkan dosa memfitnah dan masuk syurga! Hebat sungguh 'anugerah tuhan' ini hingga manusia lain perlu menjilat kaki beliau untuk dapat keampunan dosa!

Justeru Karpal Singh adalah orang yang pertama menjilat kaki Anwar Ibrahim dan dosa-dosa Karpal Singh memfitnah Anwar Ibrahim dulu sudah diampunkan! Maka itu beliau boleh berkawan dan menjadi peguambela Anwar Ibrahim! Orang kedua ialah Haji Hadi Awang, diikuti oleh Nik Aziz sendiri dan Mat Sabu! Begitu juga dengan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng! Mereka-mereka ini juga pernah melempar fitnah terhadap Anwar Ibrahim dulu! Inilah syurga janji Nik Aziz sebab dosa beliau terhadap Anwar Ibrahim sudah diampunkan oleh 'anugerah tuhan'!

Jika orang lain perlu bertaubat dan menjilat kaki Anwar kerana terlibat dalam penyebaran video seks tersebut apakah hukumnya pembangkang sendiri memfitnah Dato Seri Najib Razak? Bukankah Dato Seri difitnah terlibat dalam kes Altantuya yang akhirnya didedahkan oleh Raja Petra Kamaruddin sebagai satu pembohongan dan komplot untuk menghalang Dato Seri menjadi Perdana Menteri? Begitulah perangai pembangkang! Mereka tabur fitnah tidak salah tetapi jika orang lain kena jilat kaki minta ampun!

Apa pun terima kasih la Nik Aziz sebab tak suruh jilat konek Anwar semata-mata nak bertaubat dan minta ampun! Ha ha ha ha ha ha

2 comments:

  1. Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

    ReplyDelete
  2. Bila pula Nik Aziz suruh mereka jilat kaki Anwar? Engkau jangan fitnah. Ingat, fitnah itu sangat besar dosanya.

    ReplyDelete