Thursday, February 17, 2011

PAS Nak Lebih Kerusi?


Macam SNAP PAS nak lebih dari tiga kawasan dalam pilihan raya akan datang. Mahfuz kata nak tambah lima kerusi lagi! Baiknya PAS bagi laluan dengan kawan2 sepakatan!!. Itupun Mahfuz kata, kalau orang tak bagi tak apa la..satu kerusi pun satu kerusi la.. Memang betul la apa yang Mukapetang kata..PAS Mengemis Kerusi Dari pakatan Sarawak.

Mahfuz kata nak bertanding di Beting Maro saja kalau PR tak mahu beri lebih! Kesiannya PAS! Alahaaiii..! Yakin ka boleh menang di Beting Maro? Di Beting maro PAS hanya mampu bagi bendera jer untuk dikibarkan oleh nelayan..saja nak nampak meriah!

Begitu la semangat PAS di Sarawak! Setakat nak ikut serta dalam 'rombongan pakatan' saja! Nak bentangkan pelan pembangunan? Harap maaf! Negeri Kelantan yang kecik tu pun tak terurus..apalagi nak tadbir urus negeri Sarawak? Agaknya yang akan menyokong PAS di Sarawak ialah orang-orang yang suka 'bini orang' buat dalam kereta api ka..sebab Nik Aziz boleh terus minta Tuhan ampunkan dosa-dosa mereka selepas buat maksiat!

Wahai Dayak! Ingat lagi penghinaan Hadi kepada kaum Dayak?

No comments:

Post a Comment